Thailand 2013 - Reisverslag uit Trat, Thailand van Lisa & Stijn Gotoh - WaarBenJij.nu Thailand 2013 - Reisverslag uit Trat, Thailand van Lisa & Stijn Gotoh - WaarBenJij.nu

Thailand 2013

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Lisa & Stijn

29 Maart 2015 | Thailand, Trat

Ik schrik wakker. Waar ben ik? Ik herken de geur... Kan het zo zijn?
Een goedkope kamer, een drukkende warmte, klanken van goedkope mensen op straat.
Shit, hoe lang ben ik weggeweest? Twee jaar? Vijf jaar? Motoren komen aan en vertrekken weer. Ik hoor stemmen,
herken zelfs de accenten. Dat is hoe hoeren praten. Thaise hoeren. Thailand... Shit...
Hoelang ben ik weggeweest...

Ik moet opeens denken aan een zwetende Martin Sheen, in een kamer opgesloten.
"Where the hell was I anyway? Sop Krap? Yong Krip? Shit, was I still in Saigon?"
Or whatever the fuck the lines are. Ik hoorde zijn stem doorgalmen in mijn hoofd, alsof ie naast me lag.
Wie lag er eigenlijk naast me? Ik keek, oh ja.
Hoe lang ben ik weggeweest?

Ik werd ziek, dat weet ik nog. Ziek gevlogen ja. Dat was klote.
IJltje hier, tijltje daar. Geen pompoensoep. Mannetjes waren verbonden, dat weet ik nog.
Hoi, ik wil een bus. Oké taxi, nai bus. Oké, oké daar. Oké. Bus, mannetje, lopen, vrouwtje, weer mannetje met een bus.
Elf Thai in de airco en een Viet-dong aan het stuur. Shit. Van slaap naar wakker, door aarde naar hemel, werd ik wakker gehobbeld
door die knobbel aan het wiel. Hij ging zeker 150 kmpu. over een Thaise kraterbaan. Wat een idioot.
De idioot bracht ons over in een moment van slaap naar een andere idioot genaamd Kon. Kon had geen busje,
wel een Song Taew (ja die ja) Hij nam ons mee naar een hotel, gemompel over een boot die pas morgen ging.
Kon kende mensen die ons wel zouden nemen, hij bracht ons direct, dat Kon ie wel. We arriveerden in een achterbuurt,
wat me niet snel opviel na 20 uur ijlen en tijlen en mijn ogen over het woord 'hotel' begonnen te kwijlen.

Waarom denkt Sofia Coppola dat ze films mag maken? Een klassiek voorbeeld hoe kinderen niet altijd de talenten van hun ouders overnemen maar dat toch ambiëren. Domme trut, get off the stage! Boooeeeee.
Ik dwaal weer af van de realiteit. Wat de hel is de realiteit hier eigenlijk?
Dit soort denk-gedrag is precies wat deze kamer van me verwacht. Shiiiiit.
Hoe lang ben ik al hier?

  • 01 April 2015 - 13:59

    Joos Scheepens:

    veilig aangekomen, nu heden 1 april 2015

  • 03 April 2015 - 19:49

    Kore:

    Dag Lisa en stijn,

    Hoe gaat het daar? Ik hoop dat jullie genieten!
    Liefs

Tags: Thailand, 2013, Trat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa & Stijn

Voor foto's kun je op deze site kijken: https://drive.google.com/open?id=0B5FkbxW6_doXfm9ieEtCZkdRSE13NzBRSXo5RW1RYlBfSC0xSmZMN0F6MnhWMFV0WnBjNkE&authuser=0

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 5009

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 31 Mei 2015

Lisa & Stijn's tour door Zuidoost-Azië

Landen bezocht: